Avatar billede AriGold Nybegynder
18. maj 2010 - 22:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

JQuery & AJAX

Hey Folkes!

Vil gerne i gang med JQuery AJAX, og er derfor på jagt efter en bog,gerne en med både teori og en masse kodeeksempel. Hvad kan i anbefale?
Avatar billede swiatecki Novice
18. maj 2010 - 22:15 #1
Skal det være en bog?

Der er skrevet massere på nettet om dette
Avatar billede agurken Nybegynder
18. maj 2010 - 23:40 #2
http://api.jquery.com/category/ajax/ her står alle jQuery' AJAX funktioner, med eksempel
Avatar billede olebole Juniormester
19. maj 2010 - 09:29 #3
<ole>

Du kunne i stedet lære noget om JavaScript, DOM, CSS og XMLHttpRequests. Så kan du lære at bruge og forstå Ajax  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede intenz Novice
19. maj 2010 - 11:01 #4
Har du kigget på amazon?
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=jquery

Læs kommentarerne derinde, så kan du nok finde den der passer bedst til dit niveau.

"jQuery in Action, Second Edition" er vist den eneste der dækker den nyeste version af jquery (1.4.2).
Avatar billede AriGold Nybegynder
19. maj 2010 - 19:48 #5
Har bestilt "JQuery In Action"..