Avatar billede patrick_wuk Nybegynder
18. maj 2010 - 19:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Failed! - Reason: Power Calibration Area Error

Hej jeg fik denne fejl : Failed! - Reason: Power Calibration Area Error : da jeg prøvede at brænde med en dvd+R DL, jeg søgte på google og læste at jeg skulle hente en ny firmware.

Jeg har en  Toshiba SATELLITE X200-20T med en toshiba dvd/hdw sd l902a ata brænder.

Er der en der kan hjælpe mig med dette problem på forhånd tak...
Avatar billede patrick_wuk Nybegynder
18. maj 2010 - 21:21 #1
er der ikke en der kan hjælpe mig
Avatar billede patrick_wuk Nybegynder
14. juni 2010 - 22:57 #2
?