Avatar billede henrik20 Nybegynder
18. maj 2010 - 13:01 Der er 1 løsning

hvor skal jeg lægge VBA funktionen?

Hey

Jeg har en VBA funktion som jeg bruger sammen med sql kode i en access database til at samle flere celler i en kolonne til én celle.

Kan jeg lægge vba funktion og sql query'en et sted i excel så de kører når data hentes via  "data --> import external data --> -->"

Jeg tænker at det må være muligt, så jeg kan undgå at skulle køre query'en i access først og dernæst trække data over i excel.

/henrik
Avatar billede henrik20 Nybegynder
20. marts 2011 - 11:40 #1
Lukket
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Vi har et stort udvalg af Excel kurser. Find lige det kursus der passer dig lige her.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester