Avatar billede Simo8561 Nybegynder
18. maj 2010 - 02:04 Der er 3 kommentarer

Bruger input i Batch programmering

Hej.

Jeg roder lidt med et simpelt program som slukker min computer når jeg trykker på en knap på mit trådløse headset.

Headset knappen er beregnet til at tage/afvise opkald på Skype, men den output"ter" bare ctrl+c

Jeg kender godt "pause" kommandoen i batch, men vil heller bruge "set /?" da det så KUN er knappen på headsettet der virker. Problemet er bare at jeg så først skal trykke på headsettet og derefter på enter for at det virker! Jeg ved der er en kommando, hvor man ikke skal trykke Enter efter input men kan ikke finde den nogen steder.

Tak på forhånd
18. maj 2010 - 06:22 #1
Generelt: Under hvilket OS / Styresystem ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede arne_v Ekspert
19. maj 2010 - 02:07 #2
"Batch" og ""set /?" antyder ret kraftigt Windows et eller andet og ikke *nix.
Avatar billede Simo8561 Nybegynder
19. maj 2010 - 19:33 #3
Ja det Vista premium 64 bit.