Avatar billede chauve3985 Nybegynder
16. maj 2010 - 14:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Er det mon virus?

Jeg har får et besynderligt problem:
1. Mine ikoner skifter fra Ikoner til Ikoner med filoplysning.
2. Skifter selv til "Vis skjulte filer"
Har kørt programmerne
Avast antivirus
Malwarebyte
Superantispyware
Ifølge dem er der intet "snavs" på HDD

Hvis det er virus, vil jeg overskrive min C-partition, med Paragon Diskwiper. Hvis der er virus, så ligger den også på mit Paragon Image jeg normalt bruger. Men jeg var heldigvis snedig nok til at lave et grundlæggende Image, kun med windows og opdateringer fra Microsoft, som jeg aldrig siden har brugt. Så skaden vil være til at overse. Men det vil selvfølgelig være nemmere hvis det er windows som driller.
16. maj 2010 - 14:34 #1
Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

---

Er det på ALLE mapper ?
Eller kun nogle bestemte ?
Avatar billede chauve3985 Nybegynder
16. maj 2010 - 14:39 #2
XP-pro. Det er på alle mapper og alle partitioner. Jeg kan tilsyneladende bare rette det, men det kommer igen. Computeren kører udmærket, der er ikke andre problemer.
Avatar billede chauve3985 Nybegynder
16. maj 2010 - 17:10 #3
Jeg tror jeg har løst problemet. Havde få en kopi af WinRar. Den har jeg slettet, og siden har der ikke været noget problem.