Avatar billede Qudash Nybegynder
15. maj 2010 - 10:20 Der er 6 kommentarer

Pop up

Hej folkens på Eksperten.
Jeg har et mindre problem, når jeg skal åbne billeder på internettet..
Hvis jeg trykker på et link, som skal åbne et billed, så kommer der et vindue op, men der kommer ikke noget indhold..
Hvad kan problemet være?
Jeg kører Windows 7..
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2010 - 11:36 #1
Jeg tror det er vejret - den lave barometerstand, måske...

Hvis ikke, må du nok fortælle HVOR du oplever problemet (link, ikk').
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. maj 2010 - 12:29 #2
Manglende flash player måske?
T4NK3R Top!
Avatar billede Qudash Nybegynder
15. maj 2010 - 14:20 #3
Det er når jeg går ind på link til andre sider og billeder som åbner i nye vinduer samt faner..
Avatar billede Qudash Nybegynder
15. maj 2010 - 14:21 #4
Problemet er der kun i Internet explorer 8.. I Google Chrome er der f.eks ikke nogen problemer :S
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2010 - 16:43 #5
Det er nok enten ie8 der er sat op til at "beskytte" dig mod reklame-popopper (se sikkerhed under ) eller også en toolbar med popopstopper (højreklik på de panelerne (mellem knapperne) i toppen af browseren (er der noget der "glimter" når du ved der burde komme en popop?)

Men skidt med alt det!

Chrome er en beget bedre browser - brug den ((^8
Avatar billede Qudash Nybegynder
15. maj 2010 - 17:57 #6
Tror desværrer heller ikke der er andet at gøre, end at kører med Chrome :/