Avatar billede barneywest Nybegynder
14. maj 2010 - 11:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vpn Server

Hej
Jeg rejser en del i udlandet, og vil derfor gerne se dansk tv derude. Jeg ved at man skal bruge en dansk IP adresse, så jeg har fundet frem til, at det bedste er en proxy el. VPN server. Ret mig venligst, hvis jeg er helt forkert på den.
Findes der et program el. guide til at installere på en gammel PC?
Serveren skal stå hjemmee i Danmark.
Jeg er ret ny i dette, så forklaringen må meget gerne være på et forståeligt dansk :-)
Tak på forhånd. M.v.h. Barney West
Avatar billede pkbech Juniormester
15. juli 2010 - 14:35 #1
Vil foreslå at du kigger på OpenVPNs hjemmeside http://openvpn.net/ de har lavet vejledninger med mv. plus et forholds vis nemt gratis program.
Avatar billede barneywest Nybegynder
15. juli 2010 - 15:49 #2
Tak for dit svar og de gode links. Det ligner noget jeg kan bruge. Jeg aner ikke lige hvordan jeg kan give dig point, da jeg stadig er ret ny her :-) Håber det er ok.
Avatar billede morten-bork Nybegynder
18. august 2011 - 20:12 #3
Hvis du vil have en hurtig og stabil VPN så kan jeg anbefale www.vpn-byen.dk