Avatar billede Michael_minni Nybegynder
13. maj 2010 - 20:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Website upload - fejlmeddelse.

Yes... så jeg har for nogen tid siden købt mig et domæne inkl. webhotel hos unoeuro.com ..

Jeg har efterfølgende forsøgt mig på at uploade diverse sites jeg selv har lavet i .NET (asp.NET #C .aspx)..

Hver gang får jeg fejl på min side... efter uploadet altså.

Mine sites fungere fint på computeren (lavet i visual studio 2008).

jeg kan sågar sende mine sites til andre som så kan se dem.. men der er bare noget ved internettet mine sites ikke vil ..

Netop nu har en kammerart forsøgt sig at lave et lille skole projekt som jeg sagde jeg ville prøve at uploade for ham og stadig får jeg samme fejl.. jeg er sur/trist og nerd raged...

Jeg har forsøgt at skrive til unoeuro's supporter og fik det mest flabet svar "vi yder ikke support til den slags, gå evt. på eksperten og sprøg" ... Here i am...

Her er et link til den side jeg har uploadet:

http://dimserogdutter.dk/fab/

Er der nogen der har ligende fejl eller erfaring?..

Jeg ved der mangler en del information med jeg er ikke lige den mest garvede hjemmeside mager så sprøg endelig og jeg vil befinde mig ved computeren de næste mange timer og svare hurtigts muligt :) al hjælp er velkommen.

Mange tak på forhånd !

Hilsen.

Michael Andersen
Avatar billede claes57 Ekspert
13. maj 2010 - 21:13 #1
og dit site understøtter asp, og er ikke php?

kan du lave en index.html der bare skriver 'hej' i koden, eller dropper alt, du uploader?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. maj 2010 - 21:45 #2
Det er vil ikke urimeligt at et webhotel ikke også hjælper dig med at programmere.

Fejlbeskeden på det link du giver kan ikke bruges til noget - du skal lave den ændring, der står på din fejlside, og se hvad fejlen reelt er.

Og så huske at sætte den tilbage igen, når det virker.
Avatar billede richardjensen Seniormester
13. maj 2010 - 21:48 #3
Du skriver: <Her er et link til den side jeg har upload>

Når jeg åbner siden : http://dimserogdutter.dk/fab/
ser jeg kun en fejlmelding.
Skal jeg forstå dig sådan,at du på din comp. har din hjemmeside klar - med 'indgangssiden' index.htm, - og alt fungerer ok -
men det går helt skævt,når du uploader ?
Hvilket FTP-program bruger du ?
Avatar billede richardjensen Seniormester
13. maj 2010 - 21:56 #4
Du kan prøve at uploade din index.htm - og kun den,- og hvis det lykkes kan vi andre forsøge at åbne den.
Avatar billede Michael_minni Nybegynder
13. maj 2010 - 22:04 #5
Jeg har efter nogle af de overstående forslag haft slettet indholdet og arbejder lige pt med at teste mig frem til lidt af hvert.

#3 - Jeg har upladet et fuldt projekt som virker fint for mig på min computer (når jeg debugger gennem Visual studio) men efter den er uploadet får jeg den fejl du også ser.

Jeg bruger FileZilla. - jeg vil prøve det med at uploade en ting af gangen nu :)
Avatar billede Michael_minni Nybegynder
13. maj 2010 - 22:19 #6
Jeg har nu ved at uploade små dele af gangen fundet fejlen :) det var i min web.config problemet sad.. Jeg modtog projektet fra en kammerart som åbenbart havde brugt .NET 4.0 .. hvor jeg selv bruger 3.5 .. dette gav åbenbart nogle små problemer :)

Jeg tog blot og oprettede et nyt projekt og kopierede indholdet fra dens web.config over i den anden og det virkede.

Jeg takker og bukker for de mange hjælp fulde og hurtige svar!

Hilsen.

Michael Andersen
Avatar billede Michael_minni Nybegynder
09. august 2010 - 13:41 #7
points ude - træls at se på..