Nu ved jeg ikke hvad for en Zyxel router du har men generelt kan du gøre følegende under forudsætning af at du har reesat din router ved at holde den lille dims på bunden inde med en nål i ca. 11 sek.:
1. tilslut routeren
2. her skal du i din browser skrive linket til routeren. men da det er forskelligt fra router til router fåreslår jeg at du ringer til Zyxel support der venligt vil lede dig igennem reetableringen af din forbindelse.
Zyxel suppoet: 39550707 Åbningstid: Mandag - torsdag 9:00 - 17:00 & fredag 9:30 - 16.00
ellers vil jeg foreslå at du sletter den software du har og geninstallere den. er routeren ellers i orden vil du blive guided gennem klargøringen af routeren som du kender det.
kik endelig efter, under installationsprocessen, hvad der står i din browsers øverste linie. det skal gerne være noget med
http://192.168.1.1 og noget mere. skriv det ned så kan du altid komme ind i din router.
Hvis Zyxelikke er åbne eller er routeren så gammel at de vil have penge for support så skriv hvad for en router du har. så kan jeg håbe at det er en jeg kender noget til)