Avatar billede AnnetteLR Nybegynder
13. maj 2010 - 18:53 Der er 3 kommentarer

Problemer med trådløs Zyxel router

Hej!

Jeg havde i sidste uge problemer med min internet forbindelse, og derfor resettet jeg routeren.
Nu virker det, men jeg kan ikke køre softwaren nu, så mit net står uden beskyttelse.
Problemet er at softwaren siger jeg ikke har nogen "internet adapter installeret". Er der nogle der ved hvad jeg kan gøre ved forbindelsen?

Hilsen,
Annette.
Avatar billede goglov Seniormester
13. maj 2010 - 20:26 #1
Nu ved jeg ikke hvad for en Zyxel router du har men generelt kan du gøre følegende under forudsætning af at du har reesat din router ved at holde den lille dims på bunden inde med en nål i ca. 11 sek.:
1. tilslut routeren
2. her skal du i din browser skrive linket til routeren. men da det er forskelligt fra router til router fåreslår jeg at du ringer til Zyxel support der venligt vil lede dig igennem reetableringen af din forbindelse.
Zyxel suppoet: 39550707 Åbningstid: Mandag - torsdag 9:00 - 17:00 & fredag 9:30  - 16.00

ellers vil jeg foreslå at du sletter den software du har og geninstallere den. er routeren ellers i orden vil du blive guided gennem klargøringen af routeren som du kender det.
kik endelig efter, under installationsprocessen, hvad der står i din browsers øverste linie. det skal gerne være noget med http://192.168.1.1 og noget mere. skriv det ned så kan du altid komme ind i din router.

Hvis Zyxelikke er åbne eller er routeren så gammel at de vil have penge for support så skriv hvad for en router du har. så kan jeg håbe at det er en jeg kender noget til)
Avatar billede goglov Seniormester
03. juni 2010 - 00:35 #2
da jeg ikke har hørt noget, går jeg ud fra at problemet er løst derfor lukker jeg denne tråd.
Avatar billede goglov Seniormester
03. juni 2010 - 00:36 #3
held og lykke -