Avatar billede lurup Ekspert
12. maj 2010 - 23:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Facebook

Hvordan opretter man en mappe til billeder på FB.
Jeg har 50 billeder der jeg gerne vil have i 5 mapper
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
12. maj 2010 - 23:33 #1
når du står på forsiden i Facebook, trykker du på billeder ovre i højre side, så kommer en masse af dine venners billeder frem, og oppe i toppen er der en knap der hedder overfør billeder..
tryk på den og følg guiden...
Det kan vist godt være at du skal installere et lille plukin til exploren .

That it ;-)
Avatar billede lurup Ekspert
13. maj 2010 - 00:07 #2
Ja det har du ret i men jeg kan ikke gøre det sådan når det er en gruppe jeg har oprette ??
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
13. maj 2010 - 07:49 #3
du skal ikke uploade billeder eller tekst til facebook, så er det facebook´s ejendom og de kan gøre med det hvad de vil
Avatar billede lurup Ekspert
13. maj 2010 - 13:11 #4
og...det er jeg ligeglad med..

Hvordan vil du ellers lægge billeder på FB
Avatar billede StefanDK Nybegynder
13. maj 2010 - 13:28 #5
Hej.
Har selv op til flere grupper på FB og der er desværre ikke mulighed for at oprette billed mapper under grupper. Hvorfor er mig en gåde, kunne nemlig godt selv bruge det, men indtil videre er det ikke muligt.

Håber du kunne bruge det :)
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
13. maj 2010 - 17:34 #6
jeg vil aldrig ligge billeder det, så nemt er det