Avatar billede lch Nybegynder
11. maj 2010 - 13:39 Der er 1 løsning

Materiale fra IT-A uddannelsen

Hejsa.

Jeg tog IT-A uddannelsen med databaseadministration som hovedlinie for 5½ år siden. Jeg har desværre ikke haft mulighed for at arbejde videre med Access-databaser pga. sygdom, så derfor smed jeg al materiale ud fra uddannelsen....snøft.
For at lave et grundigt forarbejde inden selve oprettelse af databasen kan jeg bl.a. huske, at vi havde nogle skemaer vi kunne udfylde for hvert felt til en tabel.

Skulle der være nogen som ligger inde med disse skemaer som vil sende mig en kopi, vil jeg være rigtig taknemlig...:-)
Min mailadresse er: hansenshus@stofanet.dk

Har hårdt brug for at lave en database nu, til mit arbejde, uden at skulle betale for det. Så vil gerne se om jeg kan finde ud af det igen.....forhåbentlig...:-)
Fortsat god dag til alle...:-)

mvh Liz
Avatar billede lch Nybegynder
18. august 2010 - 16:43 #1
Lukker lige igen