Avatar billede paddyboy Nybegynder
11. maj 2010 - 10:46 Der er 8 kommentarer

jeg ved at få grå hår.....hjælp

hej eksperten og alle andre.

igår lavede jeg et super fund.
jeg fandt endelig et spil som jeg spillede dengang back in the good old days:) spillet hedder Entomorph - Plague of the Darkfall.
jeg fandt en hjemmeside hvor man kunne hente spillet ned og så kørte det bare for mig:)
MEN da jeg så havde hentet spillet og ville starte det, for jeg hele tiden en melding der lyder sådan her: Det lykkedes ikke at initialisere programmet korrekt (0xc0000005). klik OK for at afslutte programmet.
jeg for denne besked to gang efter hinaden???? WTF.
jeg har prøvet at sætte den til win 95 og alt det man nu kan, når man gå ind i egenskaber----kompatibilitet, men heller ikke her lykkes det..
håber virkelig i kan hjælpe mig
på forhånd tak
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
11. maj 2010 - 11:21 #1
hvilket OS kører du ?
Avatar billede paddyboy Nybegynder
11. maj 2010 - 11:45 #2
jeg har win xp
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
11. maj 2010 - 12:22 #3
Nu kender jeg ikke spillet. Men det lyder lidt som et gammelt DOS spil, 16Bit og alt muligt andet godt..
Det er jo langtfra sikkert det kan kører på WinXP ..
Og det er ikke altid at den funktion der hedder kør som virker :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2010 - 13:04 #4
Prøv at se om denne tråd hjælper: http://www.abandonia.com/vbullet/showthread.php?t=19035
Avatar billede paddyboy Nybegynder
11. maj 2010 - 15:43 #5
har fundet ud af at det er et spil til 95 eller win 3.x, har også prøvet dosbox, men intet gider.
jape44: tak for dit link, men havde set den før jeg skrev her, men det hjælper ikke rigtig på problemet. jeg er på helt bar bund...
Avatar billede Vandreren Novice
11. maj 2010 - 17:39 #6
Har du afprøvet det forslag, brugeren dosraider fremsætter i den tråd, jappe44 har linket til?
11. maj 2010 - 18:14 #7
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde have oprettet dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/
Avatar billede paddyboy Nybegynder
12. maj 2010 - 14:34 #8
karise_larry kan du måske flytter opslag til det rigtig forum??