Avatar billede milo Nybegynder
10. maj 2010 - 19:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MSN kontaktliste

Er der nogle der ligger ind med noget php til at fetche en msn/hotmail kontaktlive?

Jeg har forsøgt mig med windows live contact api'et ud fra deres sdk eksempel, men desværre har jeg ikke fået det til at fungere.

Nogle der har haft held med det? :)
Avatar billede majbom Novice
10. maj 2010 - 19:19 #1
måske dette kan bruges?

http://livecontactsphp.codeplex.com/
Avatar billede milo Nybegynder
10. maj 2010 - 19:54 #2
Jeg har forsøgt med ovenstående, den er baseret på ms's egen SDK. Jeg kan ikke få det til at hente kontaktliste ud.

Hvis en anden har haft held med den så smid gerne noget kode.
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 13:40 #3
fandt du en løsning?
Avatar billede milo Nybegynder
10. januar 2011 - 09:50 #4
nej desværre