Avatar billede Seker Nybegynder
07. maj 2010 - 12:01 Der er 3 kommentarer

Har desperat brug for hjælp - vmware fusion!

Hejsa..
Jeg er desværre løbet ind i et meget stort problem. Jeg har haft installeret vmware fusion 2.0.2 på min macbook pro mac os x 10.6.3.
Jeg har kørt windows i et stykke tid nu, uden nogen problemer overhovedet. Har brugt onenote på det - og ergo er alle mine noter derpå.
Problemet opstår så i dag, når jeg vil starte windows op. Den bliver ved med at give mig meddelelsen:

File not found: Windows XP Professional 2-s001.vmdk
This file is required to power on this virtual machine.  If this file was moved, please provide its new location.

Når jeg så går ind og "browser" kan jeg godt finde den pågældende fil, men den vil ikke acceptere det, og bliver ved med at komme med samme besked. Har virkelig desperat brug for hjælp, med under to uger til eksamen. Har ikke flyttet filen eller noget, så forstår det ikke.
Hvad gør jeg???? Håber virkelig på noget hjælp..
Avatar billede Seker Nybegynder
07. maj 2010 - 13:58 #2
Mange tak for tippet..

Jeg prøver at løbe den igennem, men sidder fast.. Hvor jeg indsætter i terminalen og får det der dokument ud er det kun ved "main disk" at der kommer den tekst ud som er givet i eksemplet. Alt det andet er bare en masse rod, med mærkelige tegn.. Er bestemt ikke noget computergeni - langt fra - men mener at jeg gør som der bliver beskrevet, uden helt..
Avatar billede Seker Nybegynder
07. maj 2010 - 14:03 #3
Har lige et udklip fra starten af det dokument der kommer fra terminalen:

Windows XP Professional 2.vmdk <==
# Disk DescriptorFile
version=1
encoding="UTF-8"
CID=0b9aad8c
parentCID=ffffffff
createType="twoGbMaxExtentSparse"

# Extent description
RW 4192256 SPARSE "Windows XP Professional 2-s001.vmdk"
RW 4192256 SPARSE "Windows XP Professional 2-s002.vmdk"

Windows XP Professional 2.vmwarevm/Windows XP Professional 2-s001.vmdk <==
KDMV