Avatar billede ahh Nybegynder
06. maj 2010 - 18:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sorter

Jeg har en tabel der har navnet AA med et felt1 som er tal og et felt2 med tekst dette er i en forespørgsel og vises i en kombiboks.

Jeg kan sorter hver felt stigende og det virker så tekst i felt2 kommer samlet men jeg vil gerne have begge felter sorteret stigende det driller så der er behov for lidt hjælp.

Bruger Access 2003.
Avatar billede terry Ekspert
06. maj 2010 - 19:06 #1
SELECT * FROM AA ORDER BY felt1, felt2
Avatar billede terry Ekspert
06. maj 2010 - 19:08 #2
Can you give an example of your data and howyou want to see the result?
Avatar billede ahh Nybegynder
06. maj 2010 - 19:17 #3
Hej terry
Har prøvet dit oplæg det virker super du skal have point laver du det som svar
Avatar billede terry Ekspert
06. maj 2010 - 19:29 #4
:o)