Avatar billede baker.mc Nybegynder
04. maj 2010 - 23:26 Der er 5 kommentarer

Brænding af 2 film på en dual layer dvd

Jeg har fået kbt mig en del  duallayer dvdskiver og havde den ide at jeg bare lige kunne brænde 2 dvd film på hver skive.
Det er ikke noget problem med det men så at skulle se filmene kommer problemet, hvis jeg er heldig kan jeg se den ene af filene på dvdmaskinen men ikke den anden. nogle der kan hjæpe mig med at fikse det???
Avatar billede kimtheman Novice
05. maj 2010 - 01:14 #1
Prøv at forklare hvad du gør fra a til z.
Avatar billede baker.mc Nybegynder
12. maj 2010 - 22:29 #2
Hej  kimtheman
Undskyld jeg først vender tilbage nu.

Jeg starter med at pakke 2 film ud i hver sin mappe som VTS filer og brænder begge mapper på skiven som datafiler. (virker ok på alm.dvd skiver)har forsøgt mig med at kun lægge datafiler direkte ind på skiven og der ville den slet ikke vise noget på dvd spilleren....
Avatar billede kimtheman Novice
12. maj 2010 - 23:26 #3
Der skal vel laves en menu. Hvor man derfra kan vælge se Film 1 Eller se film 2 ? Ellers kan maskinen jo ikke finde rundt i hvordan den skal afspille filerne osv.
Avatar billede baker.mc Nybegynder
13. maj 2010 - 20:39 #4
Jaa... så langt er jeg også kommet;-) men mangler en måde at gøre det på eller et program der kan gøre det for mig... kender du noget til et?
Avatar billede kimtheman Novice
16. maj 2010 - 01:37 #5
Ja der findes vist mange programmer til den slags.

Nero kan vel.
Og TMPGEnc Authoring Works 4 http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/product/taw4.html

Eller måske du kan finde nogle her
http://www.thefreecountry.com/utilities/dvdauthoring.shtml