Avatar billede timme1000 Nybegynder
03. maj 2010 - 11:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Onenote

hejsa

Jeg har fået mig et gevaldigt problem.

Min bærbare pc, med alle mine onenote filer til studiet, er gået ned. Det er dog lykkedes mig at få fat i filerne, og vil nu gerne vide, om det på NOGEN måde er muligt at få disse filer ind i onenote på en anden pc, således at jeg har adgang til dem UDEN at skulle åbne den sikkerhedskopi jeg har lavet? Altså så de er i en mappe for sig selv, som jeg nemt har adgang til.

måske er det forklaret lidt svagt, men stil endelig spørgsmål, jeg svarer på alt hvad der kunne hjælpe jer (og i sidste ende mig selv)
Avatar billede swiatecki Novice
03. maj 2010 - 13:21 #1
Hvis jeg har forstået det ret så har du .onenote filerne?

Så burde du kunne gå ind i onenote og vælge Filer-> importer eller sådan :)
Avatar billede timme1000 Nybegynder
03. maj 2010 - 16:38 #2
ja jeg har onenote filerne, men kan ikke importere noget. Jeg kan dele mine onenote filer fra den originale placering på min bærbare, men jeg kan IKKE gemme dem så jeg har dem i en mappe som er til at "arbejde" med.

her er et SS :

[img]http://www.gratisimage.dk/image-052B_4BDEDF8F.jpg[img]
Avatar billede timme1000 Nybegynder
03. maj 2010 - 16:39 #3
Avatar billede timme1000 Nybegynder
03. maj 2010 - 16:55 #4
nå, endelig fik jeg det løst. Jeg skulle genoprette filerne gennem en sikkerhedskopi, hvorefter jeg skulle kopiere dem ind i den respektive notesbog, der er på mit drev, så onenote "troede" at det var noget jeg havde oprettet på denne pc, og ikke en anden. Nu er det løst, og jeg kan gladeligt komme videre med at læse mit pensum op.

Beklager hvis jeg har forstyrret for meget.