Avatar billede Rauff Juniormester
02. maj 2010 - 21:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Program til visning af live billeder fra kamera

Hej

Min far på 80 år fik en fuglekasse med farvekamera & lyd i fødselsdagsgave, og nu vil han naturligvis gerne have det vist på PC'eren. Jeg har købt en USB Video/lyd kabel hvor jeg kan tilslutte den røde og den gule ledning fra kameraet via USB-porten MEN MEN hvilket program kan vise billederne fra redekassen ??

Er der nogen der kan hjælpe - der må da findes et gartis program, som kan vise levende billeder.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. maj 2010 - 00:03 #1
Jeg vil mene der skal en TV tuner til, men det er ikke noget jeg ved så meget om.
Se evt. her: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1780&n=10
Avatar billede Rauff Juniormester
03. maj 2010 - 17:31 #2
Jeg tror, at det er det jeg har købt http://www.av-cables.dk/billede_kabler/svideo_kabel/svideo_converter/usb_20_video_lyd_redigerings_kabel_3016_da.html er det ikke ?

Men jeg mangler stadig et program til at viser billederne fra redekassen ?

Er der nogen som kan hjælpe med et program
Avatar billede vejmand Juniormester
03. maj 2010 - 17:51 #3
Jeg tror stadig du skal bruge en TV tuner.....
Avatar billede vejmand Juniormester
03. maj 2010 - 17:53 #4
Har du evt. et navn på redekassen (mærke/model)?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. maj 2010 - 18:02 #5
Avatar billede Rauff Juniormester
03. maj 2010 - 19:54 #6
Ved ikke helt hvad en "komposit RCA-indgang" er, men jeg troede at jeg havde købt en enhed til USB-porten som gjorde at jeg kunne se indput fra en rød og gul stik/ledning (billeder og lyd)men det har jeg måske ikke (http://www.av-cables.dk/billede_kabler/svideo_kabel/svideo_converter/usb_20_video_lyd_redigerings_kabel_3016_da.html) !
Avatar billede Rauff Juniormester
02. september 2010 - 07:31 #7
Lukket
Avatar billede Rauff Juniormester
02. september 2010 - 07:33 #8
Lukket
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2010 - 12:22 #9
Hvad blev løsningen her?
Avatar billede Rauff Juniormester
03. september 2010 - 07:32 #10
Fandt en trød på nette (i USA) som nævnte at der kunne være problemer med driveren (selv om der stod at det var Vista driver var det reelt XP driver), så jeg hentede nye driver til Vista og herefterkørte det hele perfekt. Jeg kunne både få vist billederne via stifinderen (hvilket overraskede mig meget) og via det medfølgende program.