Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
30. april 2010 - 10:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny MacBook Pro i7

Hej Mac Eksperter
Jeg overvejer seriøst at købe den nye MacBook Pro 15" i7.

Men nu har jeg læst at den let bliver meget varm. Så vidt jeg kan se er der kun en kilde der siger at den er varm, og har testet det.

Jeg tænker lidt at det nemt kunne være en computer som havde en defekt blæser eller lignende.

Er der andre kan bekræfte min påstand, eller selv har en MacBook Pro i7, som bliver varm.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. april 2010 - 13:07 #1
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
30. april 2010 - 14:26 #2
Tro mig jeg har goiglet det, og har læst ca. 15 forskellige artikler, men af dem der angiver kilder henviser de alle til den samme test.
Jeg spøger om der er mulighed for at det kunne være en defekt computer, eller om der er ander mennesker i dette forum, der har oplevet lignende.

Jeg spøger altså ikke om hvor jeg kan læse om det.
Du må undskylde hvis jeg virker lidt grov, men jeg syntes altså at dit svar er noget tyndt.
Avatar billede egonspock Seniormester
30. april 2010 - 14:31 #3
Som de skriver på siden har de ikke prøvet med en 15". Jeg har lige fået en ny i går (i7/2.66GHz):-) og kan med glæde konstatere at den er koldere end min gamle CoreDuo/1,83GHz, så jeg vil nok tage det med et gran salt, hvis man ikke ligger i sengen og spiller 3D-spil hele natten.

Dette er skrevet med min MBP på mit bare lår efter at den har kørt siden jeg fik den i går aftes og nu har jeg lige prøvet et spil Colin McRae, og den er stadig koldere end forgængeren, så det vil jeg ikke lægge mere i end det.
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
03. maj 2010 - 16:33 #4
Jeg beklager at jeg ikke har svaret før nu. Men jeg har ikke modtaget nogen mail.

jeg er rigtig glad for at høre din mening. Det virker også som om at internet blogene er faldet lidt ned over det.

Du må meget gerne ligge et svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2010 - 20:17 #5
Sorry for #1 :)
Jeg læste ikke ordentligt hvad jeg linkede til :)
Avatar billede egonspock Seniormester
03. maj 2010 - 20:48 #6
Nu har jeg haft den et par dage, og jeg kan gentage at jeg klart mener at den nye er koldere end min gamle 1-generations MBP. Den kan du roligt kaste penge efter :-)
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
23. maj 2010 - 00:06 #7
Jeg har også købt en MBP 15" i7 og syntes ikke at kunne mærke nogen problemer.