Avatar billede mach Nybegynder
29. april 2010 - 22:28 Der er 6 kommentarer

Dansk kalender på Nokia mobil

Hej,
Jeg vil gerne vide om det er muligt at installere/konfiguere en dansk kalender i sin mobil? Jeg vil have at det skal være mulig at jeg kan se de nationale hellidage såsom påske, juledage osv. skulle vises når man åbner sin kalender.
Jeg har en Nokia 6710 Navigator.

På forhånd tak
Avatar billede scory Nybegynder
30. april 2010 - 22:11 #1
Hejsa,

hvis du benytter Microsoft Outlook kan du indlæse dem der og så synkronisere din telefon med Outlook.

http://www.officeguide.dk/outlook/37-tips/114-tilfoj-helligdage-i-outlook-kalenderen

Kortlink: http://kortlink.dk/7qn7

Det samme kan gøres i Google Calendar, de har vist endda selv et plugin dertil.

Hilsen
Mikael
Avatar billede mach Nybegynder
01. maj 2010 - 21:36 #2
Hej Scory,
tak for dit svar. Jeg kan nu se de danske helligdage i min Outlook men kan ikke overføre dem til min mobil. Jeg har synkroniseret min mobil med Outlook, men de vises ikke i min kalender. Ved du hvordan jeg overfører helligdage til min mobil?
På forhånd tak.
Avatar billede mach Nybegynder
13. maj 2010 - 17:27 #3
Jeg er nødt til at lukke tråden da der er ikke kommet noget svar.
Avatar billede scory Nybegynder
13. maj 2010 - 22:11 #4
Er du sikker på at din mobil kan synkronisere med Outlook?

Det virker fint med min N82.

/Mikael
Avatar billede mach Nybegynder
16. maj 2010 - 17:44 #5
Jeg kan sagtens synkronisere min mobil med Outlook, men kan ikke overføre/se helligedage på min mobil :(
Avatar billede scory Nybegynder
17. maj 2010 - 08:45 #6
Det lyder mærkeligt at de findes i Outlook men ikke i mobilens kalender, er du sikker på at du har sat synkroniseringen op så den synkronisere "begge veje"?

Jeg synkronisere med Nokias Ovi og der kommer de med.

/Mikael