Avatar billede morten_21 Nybegynder
27. april 2010 - 11:01 Der er 2 kommentarer

Flash-opgave idag

Hej,

Skal bruge hjælp til en mindre flashopgave, som skal være løst inden i morgen.

Det er en mindre opgave og betaling kan være point herinde eller kontant 500kr (fast pris), eller andet kan aftales.

Det er et banner, i størrelsen 810 x 200px, med en ensfarvet mørk baggrund.

8 nøgleord skal komme ind fra højre side, ét af gangen, og fade langsomt ud, samtidig med det finder på plads.

Nøgleordene skal gøre dette i et loop, og komme frem lidt tilfældigt, måske 3 gange, hvorefter hele banneret looper.

Der er ingen links eller andet.

Alt grafik(baggrund og nøgleord) leveres via mail, det er kun selve animationen der skal udføres.

Vi udveksler telefonnumre, og taler konkret om udførelsen. Jeg skal have banneret godkendt af 3.part, og hvis der er rettelser skal disse udføres, inden opgaven er godkendt.

Pengene klares via bankoverførsel.

Skriv mailadresse eller anden kontaktform - kun seriøse henvendelser.

vh.
Morten
Avatar billede audiotribe Nybegynder
27. april 2010 - 11:30 #1
Hej Morten,

Det kan jeg godt lave til dig, du kan kontakte mig gennem min profil herinde :)

/ Thomas
Avatar billede it-michael Nybegynder
28. april 2010 - 11:23 #2
Hej Morten

den kan  vi løse, udfra din beskrivelse, koster den fra os omkring 300.-DKK, det er en lille opgave. Skulle kunne klare på mindre en 2 timer.

Hilsen

Michael Jacobsen

skype; it-michael79
Dk tel. +45 3695 0399
Th Tel  +66 (0) 815 955 481
email; michael@outsource-it-to-thailand.dk
www.outsource-it-to-thailand.dk