Avatar billede jensfisk Nybegynder
27. april 2010 - 10:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med firefox og gmail

Hej

Jeg oplever momentane problemer med at taste i Gmail-fanen i Firefox (3.6.3). Det lader til, at problemet opstår, når jeg forsøger at åbne en ny mail i en selvstændig fane, fx med genvejen shift + c.

Herefter kan jeg ikke skrive nogen steder i gmail-fanen, mens de øvrige faner virker fint, ligesom adressefeltet og Google-søgefeltet.

Hvad er den af?

Vh Jens Fisk
Avatar billede jensfisk Nybegynder
27. april 2010 - 10:57 #1
Tillægsinfo:

Jeg kan igen bruge Gmail, når jeg genstarter Firefox - jeg kan dog ikke lukke Firefox almindeligt, men bliver nødt til at afslutte processen i Windows Jobliste.
Avatar billede nicidem Nybegynder
27. april 2010 - 15:48 #2
Jeg prøvede lige engang, bruger samme version. Det gav ingen problemer.
Avatar billede jensfisk Nybegynder
28. april 2010 - 10:47 #3
Nå, jeg fandt problemet. Jeg deaktiverede Adblock Plus, og problemet forsvandt. Jeg synes under alle omstændigheder, Adblock ikke rigtig har virket, så nu har jeg også afinstalleret det.