Avatar billede annikal Nybegynder
23. april 2010 - 17:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken af disse 2 mobil ville du vælge?

Hej.

Jeg sidder og kigger på ny mobil, men jeg kan ikke finde ud af hvorfor en jeg skal vælge.
Jeg svæver mellem:

HTC Desire http://www.3.dk/Privat/mobil/Mobiler/Desire1/
IPhone 3GS http://www.3.dk/Privat/Mobil/Mobiler/Apple-iPhone-3GS-16GB/

Hvilken en ville du vælge og hvorfor?
Avatar billede frem-ad Professor
23. april 2010 - 18:20 #1
Jeg er personlig mest til HTC, bruger det selv og vi har dem også på arbejdet. Jeg har ikke set nogle alvorlige problemer med HTC god solid telefon måske knap så fancy som IPhone.
Men jeg ville stadig vælge HTC
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2010 - 18:53 #2
HTC er en klar vinder i forhold til mig :D
Det er nok også mere fordi at med Apple's iPhone betaler man også en del penge for at have et æble på bagsiden. HTC betaler du ikke så meget for mærket. Forresten har jeg prøvet begge to og jeg har synes bedre om HTC, da de ikke er så blærerøvs agtige som Apple.

HTC har også Android, hvilket jeg synes slår iPhone's system på nogle måder. Men i hvertfald er min konklusion at du skal vælge HTC Desire
Avatar billede Spangsberg Nybegynder
23. april 2010 - 19:39 #3
Har ikke prøvet htc desire, men havde en htc diamond touch 2. Den var jeg bare ikke glad for. Synes betjeningen var helt i bund. Selvfølgelig er det ikke samme tlf, men har bare haft dårlig erfaring med htc.
Avatar billede annikal Nybegynder
24. april 2010 - 00:27 #4
Jeg har fået enormt mange postive svar om HTC så det bliver den jeg vælger :)
Avatar billede annikal Nybegynder
24. april 2010 - 00:28 #5
Jeg har fået enormt mange postive svar om HTC så det bliver den jeg vælger :)