Avatar billede thelli Nybegynder
21. april 2010 - 15:07 Der er 5 kommentarer

Klippekort system

Jeg skal bruge et klippekortsystem,
Systemet skal nemt og på en overskuelig måde kunne holde øje med, hvor mange "klik" der er foretaget, og hvormange der er tilbage.
Samt muligheden for at indtaste tekst for hvert klip.
Der skal være mulighed for at definere takst i tid for hver klip
Der skal også kunne udskrives en faktura (ikke et krav) på et nyt "klippekort".
skal være mulighed for bruger kan logge sig ind og se sin saldo / log over klip

Er der evt. nogen der kender til et program der kan klare noget der ligner dette
Avatar billede markbarner Praktikant
23. april 2012 - 16:26 #1
Fandt du nogensinde en løsning på dette eller?

Jeg bruger http://bit.ly/meeho som er dansk og overskueligt. Men jeg hører gerne om hvad du ellers har fundet på :-)
Avatar billede thelli Nybegynder
26. april 2012 - 14:55 #2
nej, jeg fandt ikke en løsning desværre, er du tilfreds med den du bruger
Avatar billede thelli Nybegynder
26. april 2012 - 14:55 #3
Har du et link til den løsning du bruger
Avatar billede markbarner Praktikant
01. maj 2012 - 23:08 #4
Jeg har desværre ikke fundet en endelig løsning andet end "Time Tracker" til mac hvor man kan tage tid på sine kunder og derved følge dem.
Alternativt ved jeg www.meeho.dk er igang med at lave en løsning på klippekort som man kan bruge. Meeho er dansk :-)
15. februar 2019 - 15:03 #5
Tråden er godt nok lidt gammel, men der findes også dette klippekortstyringssystem https://effihub.com/ - det kan alle de ting thelli efterspørger.