Avatar billede HP-cp Nybegynder
21. april 2010 - 13:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvis man opgraderer til Windows 7 kan Vista stadig bruges?

Er egentlig godt tilfreds med Vista, men syntes også at Windows7 er fin. Så: Kan man, hvis man opgraderer en 32 bits pc til Windows 7 stadigvæk køre Vista? Eller bliver Vista overskrevet.

Kan man køre 2 systemer og vælge enten Vista eller Windows7?
Avatar billede claes57 Ekspert
21. april 2010 - 14:13 #1
du kan købe en opgradering, og så bortfalder licensen til vista - men du kan fortryde, og gå tilbage til vista.
du kan også købe en komplet win7 (ikke opgradering), og så kan du indlæse på en anden partition og ved boot af pc vælge mellem dem.

Men drop nu vista helt.
Avatar billede LukasMendez Nybegynder
21. april 2010 - 14:30 #2
Nej, når du først har opgraderet den til windows 7, kan du ikke bare lige bruge vista igen. Du kan kun have en ting på en gang.
Avatar billede HP-cp Nybegynder
21. april 2010 - 14:58 #3
Nåh, så ser jeg lige tiden lidt an, for min Vista kører fint
Avatar billede HP-cp Nybegynder
21. april 2010 - 15:01 #4
kom også med et svar claes57