Avatar billede jbob Nybegynder
19. april 2010 - 21:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilke nye RAM - passer til mine gamle?

Jeg har fire RAM-slots i mit bundkort (DDR3). I forvejen sidder der 2z2GB 1600 Mhz Corsair:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=436019

Kan jeg sætte 2x4 GB Kingston 1333 mhz i de to andre slots? Eller vil rammene konflikte med mine Corsair? fx:
http://www.getmore.dk/detalje-side.aspx?ProductGuid=KVR1333D3D4R9SK2%2F8G

Der står at modulerne skal have samme CAS latency - gælder det parvis eller for alle fire moduler?
Avatar billede kimtheman Novice
19. april 2010 - 22:37 #1
Kan vi få en bundkorts model? Ellers bliver det svært at udtale sig om, da det hele ikke bare er så enkelt.
Avatar billede jbob Nybegynder
19. april 2010 - 22:51 #2
Avatar billede jbob Nybegynder
22. april 2010 - 08:33 #3
Der er vist ikke det store salg i det spørgsmål;-)
Avatar billede kimtheman Novice
22. april 2010 - 17:39 #4
Jo har kigget men ikke dybt nok og har ikke nået at svare. Men som jeg ser det ligner det ikke at 2x4 GB Kingston 1333 mhz understøttes. Men vil prøve at se om jeg kan nå det senere i dag.
Avatar billede kimtheman Novice
22. april 2010 - 22:40 #5
Tror faktisk ikke du kan smide de 2x4gb i. Men vil hverken råde dig til eller fra. Men hvis jeg var dig havde jeg skrevet til stedet hvor jeg havde tænkt mig at købe ramne så må de finde svaret til dig. Sorry jeg ikke kunne hjælpe.
Avatar billede jbob Nybegynder
23. april 2010 - 08:32 #6
No problemo - tak for indsatsen!
Avatar billede jbob Nybegynder
23. april 2010 - 21:50 #7
Lukker!