Avatar billede maattedyret Nybegynder
18. april 2010 - 15:56 Der er 9 kommentarer

Virus protector

Hej
Virus protector har indstaleret sig på den statinære. Har søgt på nettet og fundet frem til at man skal indsalere et program der kan fjerne dette program. Problemet er bare at jeg ikke kan komme ind på skrivebordet hverken i normal eller fejlsikret tilstand. Det eneste jeg kan er at starte op i fejlsikret med msdos, kan jeg gøre noget derfra?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2010 - 16:06 #1
msdos?
Dvs. du kører Windows 9x?

(msdos er ikke med i XP og fremefter. Her hedder det kommando prompt)
Avatar billede maattedyret Nybegynder
18. april 2010 - 16:14 #2
Jep undskyld mente kommondo prompt
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2010 - 18:55 #3
Har du forsøgt at køre systemgendannelse i fejlsikret tilstand?
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2010 - 18:57 #4
Nå nej fejlsikret det kunne du jo ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2010 - 19:19 #5
Systemgendannelse fra prompten:
http://support.microsoft.com/kb/304449/da
Avatar billede maattedyret Nybegynder
18. april 2010 - 21:31 #6
Fik det fjernet ved at køre Malwarebytes' Anti-Malware fra prompten. Tak for svarene. Sig til hvis I vil have nogle point for ulejligheden
18. april 2010 - 21:39 #7
Vil/skal se loggen fra MalwareBytes!!!

samt ... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Mht.: Vista/WIN7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Avatar billede maattedyret Nybegynder
19. april 2010 - 10:00 #8
@Karise:

Da det var nemmere bare at skrive den stationære gjorde jeg det. Det var min kærestes venindes forældres stationære pc, så kommer nok ikke lige i nærheden af denne pc.
Ellers ville jeg gerne have gjort det du skriver, er det til fremtidig brug du/i gerne vil se ovenstående?
19. april 2010 - 11:20 #9
(Bare en anden gang *S*)