Avatar billede arne_jensen Nybegynder
18. april 2010 - 10:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

web.config problemer

Når jeg uploader min aspx side til Surftown server, får jeg fejlmeddelelsen:

Server Error in '/' Application.
Runtime Error
<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>

Jeg har prøvet at ændre customErrors mode til Off i web.config, men det ændrer ingenting.
Siden er lavet i Microsoft Visual Studio 2008.
Avatar billede torotune Nybegynder
25. april 2010 - 22:55 #1
Har du sat debug="true" i din web.config også? Så skulle den gerne vise en mere detaljeret fejlmeddelele så du kan finde ud af hvad der er wrong.
Avatar billede Klaus_S Praktikant
03. juni 2010 - 04:29 #2
Hej Arne
Jeg havde præcis det samme problem med surftown og kunne ikke få hjælp fra dem men jeg fik løst det ved at andre instillingerne på mit web hotel fra asp 2.0 til asp 3.5...det løste mit problem.

Deres webhotel står defualt til version 2.0 og jeg kørte 3.5 i VS 2008.

Hilsen Klaus
Avatar billede Klaus_S Praktikant
02. januar 2011 - 14:30 #3
s