Avatar billede SubFusion Nybegynder
16. april 2010 - 19:13 Der er 9 kommentarer
Avatar billede vejmand Juniormester
16. april 2010 - 19:23 #1
Og hvad er det så du spørger om i den forbindelse????
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. april 2010 - 20:23 #2
Ja hvad er spørgsmålet?
Avatar billede kimtheman Novice
16. april 2010 - 21:28 #4
lol
Avatar billede SubFusion Nybegynder
16. april 2010 - 22:55 #5
Sådan en, der pisser på mig efter jeg lige har hjulpet dig...eller hvorfor er det lige at du ikke selv har vist nogen hvordan....er du admin, så jeg lige kan fjerne mig selv på siden.
Fuck er du dum se på din latterlige pisse DF'er. Her gider jeg ikke skrive igen, har aldrig haft brug for dig..skvat, FUCK DIG!
Avatar billede kimtheman Novice
16. april 2010 - 23:20 #6
Det skal nok passe hvem du ellers taler til.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2010 - 06:29 #7
SubFusion >> Hvad mener du????
Du har stillet et spørgsmål vi ikke forstår, og derfor kan vi ikke hjælpe.
Derfor ber vi dig om at uddybe spørgsmålet, og så kommer du med et angreb????

Du skriver: Sådan en, der pisser på mig efter jeg lige har hjulpet dig...

Jamen, jamen, da dette er dit første indlæg, kan du vel ikke endnu ha hjulpet nogen herinde????

Vi prøver såmænd bare at finde ud af hvad det er du spørger om, så vi har en chance for at hjælpe dig.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2010 - 13:15 #8
SubFusion  - hvem snakker du til af os, og hvem er det du har hjulpet?
Avatar billede muffer Nybegynder
11. maj 2010 - 10:41 #9
fyy i skulle skamme Jer :-)