Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. april 2010 - 09:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IE8 med mange små dumme fejl

Jeg vil gerne geninstallere eller andet af IE8, da jeg oplever mange irriterende småfejl.

f.eks. er den meget ked af at vise pdf-filer - selvom jeg har den nyeste læser, og det funker fint i FF.

Jeg kører Vista64 - og kan ikke finde en afinstallereaf IE8 i kontrolpanelet.

Har prøvet med CCleaner.
Avatar billede madand Nybegynder
16. april 2010 - 09:39 #1
Taget fra Microsoft:

Alternativ fremgangsmåde for Windows Vista eller Windows Server 2008
Du kan fjerne Internet Explorer 8 ved at benytte følgende fremgangsmåde:
Marker omhyggeligt følgende kommando, og kopier den:
FORFILES /P %WINDIR%\servicing\Packages /M Microsoft-Windows-InternetExplorer-8*.mum /c "cmd /c echo Uninstalling package @fname && start /w pkgmgr /up:@fname /norestart"
Klik på Start, og skriv derefter Cmd.exe i feltet Start søgning.
Højreklik på Cmd.exe på listen med programmer, og klik derefter på Kør som administrator.

Bemærk!
Hvis du bliver bedt om at angive en administratoradgangskode eller en bekræftelse, skal du skrive adgangskoden eller klikke på Fortsæt. Højreklik i vinduet med kommandoprompten Administrator:, og klik derefter på Sæt ind for at indsætte den kommando, du kopierede på trin 1.
Tryk på ENTER for at fjerne Internet Explorer 8.
Når programmet er blevet fjernet, skal du genstarte computeren.
Avatar billede Blandy Praktikant
16. april 2010 - 11:20 #2
prøv at nustille din browser først.
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2010 - 17:59 #3
ja nulstil browser, eller under kontrolpanel, fjern og tilføj programmer (eller hvad det nu hedder i din windows) så vælg opdateringer fra microsoft og afinstaller der under ie 8.0
og så ind på microsoft og hent den nyeste 8.0 og update med windows update bagefter hvis nødvendig
kristian
Skulle da også virke på både vista og 64 bit. Ellers må du lige sige til
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. juni 2010 - 08:21 #4
smid nogle svar - så jeg kan få lukket spørgsmålet!
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
15. august 2010 - 14:59 #5
OK - så lukker vi uden pointgivning!