Avatar billede pnr Nybegynder
15. april 2010 - 13:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Script debugging i VS 2010 Release

Jeg synes ikke at jeg kan script debugge i VS2010, mit problem er følgende: Hvis jeg indsætter et breakpoint i mit script bliver de markeret med et udråbstegn og følgende besked "The breakpoint will not currently be hit, this location colud not be mapped for client side script". Hvis jeg prøver at bruge script debuggeren i IE 8, får jeg en fejl med at der allerede er tilknyttet en debugger.
Avatar billede winners79 Nybegynder
25. maj 2010 - 13:28 #1
I din IE Settings under Advanced -> Browsing Skal du fjerne hakket i "Disable Script debugging"
Avatar billede pnr Nybegynder
05. august 2010 - 10:03 #2
Det virker nogen gang og andre gange ikke :-/ lukker igen. tak for kommentar smid svar så deler vi point