Avatar billede pitzen Nybegynder
15. april 2010 - 10:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

cURL giver mig Internal Server Error, men browser gør ikke

Hey Eksperter,

Jeg har problemer med at tilgår følgende URL via cURL, mens det i browseren ikke er noget problem.

http://career.daimler.com/dhr/wms/extern/jobdetail.inc.php?vacancyId=066112&uL=1

Hvis jeg prøvet med file_get_contents()får jeg følgende error:
failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 500 Internal Server Error

Jeg har prøvet at skifte useragent uden held.

Er der nogle der har et forslag?

Pf. tak :)
Avatar billede repox Seniormester
15. april 2010 - 11:07 #1
Min browser giver også en status 500 på den URL du opgiver, så det virker da efter hensigten?
Avatar billede pitzen Nybegynder
15. april 2010 - 11:29 #2
Hmm. Det gør den ikke hos mig. Måske kan det tjekke på ref-url, for at se om man kommer direkte eller fra en henvisning?
Avatar billede pitzen Nybegynder
15. april 2010 - 11:41 #3
Jeg har fundet denne URL, når jeg klikker -> Næste Job.

Der kommer et ekstra parameter på (DAIMLERHR). Det må være grunden. For nu virker det på hvert andet request :)

http://career.daimler.com/dhr/wms/extern/jobdetail.inc.php?vacancyId=A020829&uL=&DAIMLERHR=da5f8e32874f3989e706a6c7f0a5c200&ex=1
Avatar billede repox Seniormester
15. april 2010 - 12:11 #4
Jeg tror det har noget med serveren at gøre - den virker jo kun indimellem, så det er nok ikke din kode der fejler noget.
Avatar billede pitzen Nybegynder
29. juni 2010 - 18:35 #5
lukker