Avatar billede trolll Nybegynder
14. april 2010 - 15:50 Der er 1 kommentar

Unotel peer details

Er der nogen der ligger inden med en korrekt peer-opsætning til en asterisk til SIP-konto fra Unotel.

Med denne nuværende opsætning:
username=UNOxxxxx
type=peer
secret=xxxxxx
host=sip1.unotel.dk
fromuser=UNOxxxxx
fromdomain=sip1.unotel.dk
context=incoming-via-unotel
insecure=very
dtmfmode=rfc2833
canreinvite=no

Giver oplysningen: "Received incoming SIP connection from unknown peer"
og det giver problemer rent sikkerhedsmæssigt. Opsætningen fungere rent teknisk og jeg kan både ringe og modtage opkald.

Unotel kan ikke hjælpe da de ikke supporter "Eget udstyr".
Avatar billede heeweb Nybegynder
27. april 2014 - 20:13 #1
jeg sender med samme problem i dag. kan du fortælle mig hvordan du fik det til at virke???

Hilsen
Stefan