Avatar billede Aggerholm2620 Nybegynder
14. april 2010 - 08:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oplysningstavle - Med Live opdatering

Hejsa..

Nogen som kender en god løsning til et selvopdaterende infotavle system ?

Jeg har et antal store infotavler som i dag kører med et Powerpoint slide.

Det er i og for sig fint nok, men jeg er nød til at gå ind på hver enkelt styre-PC og lukke ned, og opdatere kæderne flere gange dagligt, hvilket er både tidskrævende, og irriterende.

Så jeg ville lige smide ud i plenum om nogen kender en bedre løsning.  ??

Jeg trækker i dag externe oplysninger fra både en access databae, et antal excell ark, og et væld af billder, så tanken var evt. et CMS styret system hvor jeg kunne oprette sider efter behov, og evt sætte grupper op da ikke alle sider skal kunne vises på alle skærme..

Og nej, jeg leder ikke specifikt efter freeware, betaler gerne prisen for den rigtige løsning..

Mvh, Michael
Avatar billede ecentralen Nybegynder
14. april 2010 - 08:29 #1
Det lyder som at du skal have en skræddersyet løsning. Du er velkommen til at kontakte mig: www.ecentralen.dk/kontakt.html.
Avatar billede jps6kb Novice
14. april 2010 - 09:11 #2
http://www.infoboard.dk/visiosign.aspx?id=87 Jeg har gode erfaringer med dem her.. men Access-databasen bliver nok lidt et problem.
Du er også velkommen til at kontakte mig, hvis du vil have et tilbud på at få lavet et system.

Med venlig hilsen
Kim Bang, B-WEB
Avatar billede supertekst Ekspert
14. april 2010 - 09:21 #3
Er ligeledes interesseret - har tidligere udviklet lignende systemer indenfor Microsoft Office-pakken via VBA. @-adr. under profil.
Avatar billede supertekst Ekspert
14. april 2010 - 09:23 #4
..og så forøvrigt velkommen til E.
Avatar billede Aggerholm2620 Nybegynder
19. september 2010 - 11:22 #5
Opgaven lukket pga jobskifte..  ;o)