Avatar billede w13 Novice
09. april 2010 - 03:59 Der er 1 løsning

TimeMachine backup mislykkes hver gang siden 24. januar

Hej Eksperter.

Jeg har en Mac med OS 10.5 og har brugt TimeMachine (sammen med min eksterne 1TB Western Digital harddisk) siden 7.11.2009 nu. Af en eller anden grund fejler TimeMachine nu ved hvert forsøg på at tage backup og det har været sådan siden 24.01.2010.

Efter ca. 10 minutters forsøg får jeg følgende fejlmeddelelse fra TimeMachine:
"Kan ikke færdiggøre sikkerhedskopiering. Der skete en fejl under kopiering af arkiver til disken til sikkerhedskopier."

Er der nogen bud på, hvad der kan være galt, eller hvordan jeg fejlfinder?

På forhånd tusind tak!

Med venlig hilsen
Tobias
Avatar billede w13 Novice
07. maj 2010 - 10:59 #1
Jeg har desværre stadig ikke fundet en løsning. Måske formaterer jeg en dag.