Avatar billede MacHawk90 Nybegynder
08. april 2010 - 10:03 Der er 1 løsning

Flytning af C5 database

Hej Eksperter

jeg sidder her med en opgave omkring Microsift C5, og da jeg ikke selv har meget erfaring med C5 kan jeg godt bruge lidt hjælp.

C5 installationen ligger i øjeblikket på en terminal server, hvor brugeren logger ind, og tilgå C5 via .exe filen på E:\C5

da vi skal til at udvige med en terminal server mere skal brugerne på den anden terminalserver også have adgang til samme C5. Jeg kan forstille mig at man skal kopiere installationen til den nye terminalserver, og så flytte databasen til en filserver eller noget lignende? er det helt forkert, og hvordan skal det så gøres?

Nogle der kan fortælle mig hvordan jeg sikre alle mine brugere har adgang til samme C5?

på forhånd mange tak

//MacHawk
Avatar billede MacHawk90 Nybegynder
12. april 2010 - 08:52 #1
Hej Folkens... jeg har fundet ud af det, hele installationen flyttes bare til en del mappe på filserveren, og C5.exe køre derfra over netværket.