Avatar billede some_one Nybegynder
03. april 2010 - 00:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Itunes vil ikke synkronisere med min Iphone IGEN!

tjah overskriften siger jo det hele jeg kan ikke synkronisere min Iphone med mit itunes

jeg har prøvet:

at afinstallere alt havde appel har lavet og installeret Itunes igen

at genstarte alle tjenester fra Apple og så starte itunes igen

selvfølelig genstarte min iphone og min computer

geninstalleret windows 7

gendannet til samme version man kan takket være apple ikke nedgradere mere

den virker fint jeg kan bare ikke synkronisere NOGET som helst

men intet af ovenstående virkede for mig :(

er der nogen der har nogle ideer til muligheder der måske kunne løse mit problem?

som sagt er det sket før den gang gik jeg til Telia og de sagde at der ikke var nogen fejl men de gendannede til en fabriks gendannelse (ved ik hvad det er) og så virkede det igen :) men nu er det altså sket igen :{ og jeg har virkelig ikke tid til at gå ned i Telia så håber i kan hjælpe
vil godt give flere point men 200 er maks. per gang
Avatar billede rudmads Nybegynder
06. maj 2010 - 10:48 #1
Fik du nogensinde løst problemet med synkronisering? Jeg har nemlig stadig det samme problem, og jeg har forsøgt at få svar fra Apple, men den mastodont er jo ikke til at komme i kontakt med.

/Rudy
Avatar billede ugotabe_kidding Nybegynder
09. maj 2010 - 14:57 #2
Jeg har samme problem og det lader til at være opstået ved seneste opdatering af iTunes. Jeg har ikke opgraderet firmware i telefonen eller opgraderet Win7, så den eneste ændring er iTunes. Jeg checker iTunes dagligt for en opdatering som fikser dette problem, men hidtil uden held.

Det skal dog siges at kontaktpersoner og musik synkroniseres ok, men kalenderen gør ikke og det tager ca. 60min at gennemføre synkroniseringen :(

Måske kan denne tråd hjælpe:
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2384860&tstart=0

/UK
Avatar billede joodan Nybegynder
13. august 2010 - 03:43 #3
Jeg har samme problem, det eneste der vises på min iphone er symbolet med et usb-stik og itunes. Når jeg tilslutter til pcen lydder et lille blib og så sker der ikke mere.
Telefonen virker ej heller.
Der kom en fejlmelding på skærmen lige før den ikke virkede i forbindelse med en synkronisering. Jeg fik dog ikke noteret fejkoden ned.

Jeg vil henvende mig til Telenor hvor den er købt. Jeg købte to ipones en til konen og en til mig. Min kones er gået i stykker og er blevet byttet, nu er det muligvis min tur.

Jeg overvejer at skifte til et landet produkt, er der nogen forslag?
mvh. John Overgaard
Avatar billede Rolf_Philip Nybegynder
20. august 2010 - 15:20 #4
Hej alle,

Jeg har selv lige haft lignende problem, hvis ikke eksakt det samme problem, hvilket jeg selv løste imens jeg ventede på en Telenor supporter skulle tale færdigt med en rådgivende kollega.

Mit iTunes ville ikke synkronisere, og krakkede hver gang, imens den var i gang med mine kalendre. Den kom med fejlmeddelsen: "iTunes kunne ikke synkronisere kalendre til Iphone...".

1. Jeg lukkede min outlook
2. Valgte bjælken øverst, kaledet "info"
3. Gik helt ned i bunden under "avanceret"
4. Trykkede på "kalendre" under "avanceret" og trykkede anvend/synkroniser
5. Da synkroniseringen var slut, fjernede iTunes selv fluebenet, og jeg lod den være som den selv gjorde.
6. Derefter valgte jeg øverst i bjælken "resume"/hovedmenuen, trykkede Synkroniser én gang til.
7. Og nu har det virket fint lige siden.

Årsagen har formentligt været, at Iphone og iTunes ikke har kunne finde ud af, hvilken af de to der skulle bestemme, altså have overhånden under synkroniseringen efter en given opdatering.
Avatar billede some_one Nybegynder
02. juli 2011 - 00:56 #5
sendte telefonen indtil min udbyder, viste sig at være et problem med telefonen og ikke softwaret