Avatar billede Jobhans Nybegynder
31. marts 2010 - 11:54 Der er 1 kommentar

Excel hjælp!!!

Hej alle....

Jeg har designet en "skabelon" men en masse ubesvaret spørgsmål m.m. til forskellige virksomheder, i Excel 2007. Denne skabelon ligger altid på harddisken tom, og uændret. Meningen er som sagt at skabelonen åbnes, udfyldes, og gemmes under virksomhedens navn, så skabelonen forbliver uændret.

Mit spørgsmål er derfor, om det er muligt at lave en liste el. lign. i Excel hvor i alle svarende fra skabelonen, for de forskellige virksomheder samles under hinanden, hvor listen automatisk opdateres når nye skabeloner udfyldes?

med venlig hilsen
jobhans
Avatar billede supertekst Ekspert
05. april 2010 - 23:29 #1
Ja - det ville muligt via VBA. Men det skal nok beskrives yderligere.