Avatar billede xafion Nybegynder
19. juli 2001 - 21:22 Der er 27 kommentarer

Betaling for svar

Betaling er 500 kr. + 100 point. Evt. andet beløb kan aftales.
----------------------------------------------------
Hej.
Jeg har brug for at vide hvordan jeg kan tænde PC\'er ved hjælp af Winsock protokollen og WakeOnLAN.

Svar skal sendes til mfh@firenet.dk.

Nuff said?
Avatar billede zeth Nybegynder
19. juli 2001 - 21:31 #1
Jeg ved ikke hvordan det gøre i Visual Basic, men jeg har et program der kan gøre det, hvis du kan bruge det?

http://www.bebits.com/app/995
Avatar billede xafion Nybegynder
19. juli 2001 - 21:39 #2
NEJ FORHELVEDE! JEG SKAL LAVE MIT EGET PROGRAM OK!?

Ved hjælp af VB og Winsock... Punktum!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. juli 2001 - 21:49 #3
WakeOnLan fungere da ved at PC\'en får tilsendt data til den .. or ?
Avatar billede xafion Nybegynder
19. juli 2001 - 21:51 #4
Ja... og jeg skal have FireNet Serveren til at tænde PC\'erne ved oprettelse af regning, slukke afterwards.. :O)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. juli 2001 - 21:51 #5
\"Svar skal sendes til mfh@firenet.dk.\"

hæ hæ .. svar skal postes her når der er point med :o)
Avatar billede xafion Nybegynder
19. juli 2001 - 21:52 #6
Så svar på hvad jeg hedder ;o)
Avatar billede zeth Nybegynder
19. juli 2001 - 21:52 #7
slap af idiot
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. juli 2001 - 21:53 #8
xafion:> huh ?
Avatar billede xafion Nybegynder
19. juli 2001 - 21:53 #9
Hvad snakker du om spade?

Jeg er træt af at når jeg beder om KILDEKODE til VB/WINSOCK-WAKE ON LAN, får jeg et program der kan det....
Avatar billede zeth Nybegynder
19. juli 2001 - 22:15 #10
Hmm jeg har sendt noget til din mail, der er i hvertfald noget kode! det er vidst noget mix med et andet program, men du kan måske bruge nogen af koderne..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. juli 2001 - 23:31 #11
zeth:> jeg vil gerne lige se hvad det er du har sendt ham .. hvis det er ok med dig :-) (e@tdaugaard.dk)
Avatar billede xafion Nybegynder
19. juli 2001 - 23:34 #12
Jeg elsker konceptet freelance når de ting man betaler for bare bliver givet ud til gud og hver mand...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. juli 2001 - 23:38 #13
xafion:> du glemmer vist lige at du har stilt et spørgsmål på Eksperten som der gives point for !
Avatar billede petey Nybegynder
19. juli 2001 - 23:40 #14
Avatar billede xafion Nybegynder
19. juli 2001 - 23:41 #15
I så fald er der ikke betaling for svar...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. juli 2001 - 23:42 #16
xafion:> Well .. det står sort på hvid her at du udlover 500 kr.+100 point til det rigtige svar... når der gives point så har vi andre også ret til at se koden til et rigtige svar.
Avatar billede xafion Nybegynder
19. juli 2001 - 23:48 #17
Ja. Løsningen er givet ud offentlig og jeg kan derfor ikke give betaling for det. Dog kan jeg stadig give de udlovede 100 point hvis et evt. svar virker.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. juli 2001 - 23:50 #18
xafion:> det er godtnok en plat holdning at have ... du ved sku da udemærket godt at ligeså snart der er så meget som bare 1 point udlovet så har vi andre krav på at se kode .. det VED jeg du ved ..
Avatar billede xafion Nybegynder
19. juli 2001 - 23:52 #19
Thomas.. Jeg har ikke tænkt på det.. Hvad jeg ved er bare at jeg er fckin ligeglad med de point, men jeg er ikke ligeglad med at jeg efterlader spor til konkurenter så de bare kan sidde og følge med i hvad jeg laver og få mig til at betale for deres løsninger.

Det har du vel også forståelse nok for? Jeg prøver trods alt at drive næring :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. juli 2001 - 23:55 #20
xafion:> *tsk tsk* konkurrenter .. hvis du er såååå *bange* for at folk ser een linie af din kode så synes jeg du skal tage at finde et sted som f.eks. www.rentacoder.com til at få lavet dine freelance opgaver.
Avatar billede bobbedude Nybegynder
20. juli 2001 - 00:34 #21
xafion:> Du er da den største idi.. jeg endnu har mødt på eksperten. Hvorfor ringer du ikke til et udviklingsfirma og køber koden af dem. Med de er vel allerede blevet så træt af at høre på dig at de har sparket dig i r....
Avatar billede celik Nybegynder
20. juli 2001 - 09:00 #22
bobbedude:> Ja helt enig det må være dét. :-)
Avatar billede xafion Nybegynder
20. juli 2001 - 09:03 #23
OK jeg sletter min bruger...
Avatar billede petey Nybegynder
20. juli 2001 - 11:30 #24
xafion:>
Hvor bliver de 500 kr af? - dem vil jeg personligt hellere ha\' end de 100 point!

Du må være en meget dygtig freelancer, når du har råd til at betale 500kr for at få svar på et sådan spørgsmål!

Bemærk: Når du poster et spørgsmål her må du også forvente et svar her!
Avatar billede mikker Nybegynder
20. juli 2001 - 21:06 #25
xafion>> Prøv nu lige at skrabe de værste gloser af dit sprog, inden du sender mere afsted.
Her på Eksperten kan du få gratis råd og vejledning, men hvis du fortsætter sådan, tror jeg ikke du skal regne med at folk gider have med ig at gøre.

Tænk Eksperten var engang et hyggeligt sted hvor man var sikker på at få en seriøs og forstående behandling, nu er det bare et sted hvor folk bander og svovler ad hinanden.

Personligt synes jeg det er trist, jeg var fan.... glad for at være her i starten, men nu... SUK!

- Mikker
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. juli 2001 - 18:48 #26
ok>> hvad er det for konkurrenter du snakker om???
med hensyn til et WOL prog. så lavede jeg et sidste år mens vi havde datalogi (gym-mat) og hvis folk ikke kan finde ud af at lave et sådant såe.... er der nok ikke særligt meget konkurrence når jeg er færdigudannet....
men en lille pointer.... = der skal ikke sendes noget signal bare et eller andet(det er derfor det hedder Wake On Lan Activity)

//*
J.
Avatar billede bodekaer Nybegynder
09. maj 2002 - 14:16 #27
Jeg er Xafions konkurrent :)

Men hvis det kan trøste dig Xaf, så er WOL allerede i SL.