Avatar billede AHME Nybegynder
30. marts 2010 - 13:48 Der er 7 kommentarer

E-Mail

hvordan sender jeg flere billeder over e-mail, sådan ca. 80 - 100 stykker.
Avatar billede Larry1337 Nybegynder
30. marts 2010 - 13:51 #1
Du pakker dem ned i en zip eller rar fil

hvis du ikke ved hvordan du opretter en zipfil kan du forsøge dig frem med det her online værktøj

http://www.webzipper.co.uk/

Alternativt kan du manuelt tilføje de 100 billeder, men hvis du gad det ville du jo nok ikke sprøge herinde
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. marts 2010 - 13:52 #2
Tænk på at de fleste mailservere har en eller anden form for limit (10 MB eller lignende).
Avatar billede AHME Nybegynder
30. marts 2010 - 15:03 #3
det kan man ikke, der en limit på 10 mb eller lignende.
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. marts 2010 - 15:08 #4
Ja, så er der vel ikke så meget at diskutere. Enten må du sende dine billeder lidt af gangen eller også må du lave dem mindre. En 3. mulighed kunne være at lægge dem på en fælles server. Der er masser gratis tjenester ude på den vilde web, en af dem er dropbox.
Avatar billede AHME Nybegynder
30. marts 2010 - 15:56 #5
TAk for din hjælp....
Avatar billede AHME Nybegynder
30. marts 2010 - 22:22 #6
kender du nogle gratis server, hvor du ikke kun har 2 GB hukommelse, men 50 - 100 GB huko....
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. marts 2010 - 22:41 #7
Skal du op i de størrelser, må du betale.