Avatar billede dixondk Nybegynder
30. marts 2010 - 09:55 Der er 1 løsning

Headset til Mobil + PC

Hej

Jeg er på udkig efter et nyt headset til mit kontor-plads.

Da jeg tit hører musik på min PC imens jeg arbejder, tænkte jeg på om der findes en head-set-løsning hvor man, via bluetooth, kan lytte til musik på computeren, MEN at man lige kan "switche" over på sin mobil når der så kommer et indgående opkald.

Altså en 2 i 1 løsning der gør at jeg ikke skal skifte headset hver gang der kommer opkald på mobilen - men kan holde mig til et enkelt head-set.

nogen der kender til en løsning?

på forhånd tak
Avatar billede dixondk Nybegynder
18. februar 2012 - 13:08 #1
afsluttet