Avatar billede zjat Nybegynder
29. marts 2010 - 17:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ultra brugervenlig site?

Hej Alle sammen

Jeg vil gerne lave en hjemmeside, som er ultra brugervenlig og vedligeholde. Dvs. at man bl.a. skal kunne:

1) Smide billeder ind i en mappe, som automatisk bliver smidt op på siden.
2) skrive en tekst og så skal teksten automatisk blive linket til billedet.

Regner med jeg gerne vil bygge siden op, som en avanceret twitter hjemmeside - hvor jeg kan smide mine idéer, råd, guides og lign. uden det store arbejde.

Men hvad skal man vælge af programmering og kender nogen sider, der kan dette?

Mvh
Mig
Avatar billede swiatecki Novice
29. marts 2010 - 18:31 #1
Avatar billede Himbear Nybegynder
30. marts 2010 - 06:39 #2
Hej,

Altså du søger en freelance programmør? Jeg kan ikke hjælpe, for jeg er freelance grafiker :-)

Men jeg bruger selv freelancer-afdelingen på amino.dk, jeg tror du kan finde en programmør dér.
Avatar billede zjat Nybegynder
06. april 2010 - 22:42 #3
nej, jeg søger ingen programmør...jeg søger bare nogle råd om hvordan jeg skal angribe mine problemstillinger:

er det med flash/XML eller PHP osv :)
Avatar billede zjat Nybegynder
06. april 2010 - 22:44 #4
hej Swiatecki

Det ser rigtig interessant ud...men vil jo gerne selv lave det :)
Avatar billede swiatecki Novice
07. april 2010 - 10:56 #5
Hvis du selv vil lave det skal du igang med PHP eller ASP.NET, kombineret med MySQL eller MSSQL. og lige meget hvad skal du ind over HTML+CSS+JS

Flash er også en mulighed, men det er nok ikke lige så nemt at komme igang med at lave avanceret sider i
Avatar billede larsmeyer Nybegynder
21. april 2010 - 23:13 #6
Du er velkommen til at lade dig inspirere af features her fra denne liste på hjemmesiden her: http://www.intramedia.dk/cms-webeditor.aspx Det kan være at det er et godt udgangspunkt, at lure lidt og læse lidt om markedet generelt.
Avatar billede zjat Nybegynder
18. juli 2010 - 09:41 #7
Fik vist ikke stillet mit spørsmål rigtigt. Jeg lukker sagen :)