Avatar billede permarer Nybegynder
28. marts 2010 - 12:30 Der er 6 kommentarer

Flash Player virker ikke i Windows 7

Hej eksperter

En af mine venner har problemer med at få Flash Player til at virke på sin nye Asus K70IJ der kører med Windows 7, 64bit.
Er der nogen her inde der kender til problemet.

mvh Per M.
28. marts 2010 - 13:00 #1
http://get.adobe.com/flashplayer/ - denne du bruger ? (FRAklik GoogleToolbar!!!)
Avatar billede ksoren Nybegynder
28. marts 2010 - 13:02 #2
Avatar billede permarer Nybegynder
28. marts 2010 - 13:35 #3
Tak for hjælpen, ja, hendes internet browser er 64 bit, og den skal skiftes til en 32 bit er det sådan det skal forståes?
Avatar billede Madsjensendk Nybegynder
28. marts 2010 - 13:36 #4
I windows 7 er der også en 32-bit browser, så brug den. Ligesom der står i det link ksoren2 skrev :)
Avatar billede permarer Nybegynder
29. marts 2010 - 00:48 #5
Jeg har geninstalleret internet explorer 8, 32 bit på maskinen, og den virker nu med flash player og hun kan bruge sin digital signatur igen og komme i sin netbank osv. osv.

Jeg siger tak for hjælpen
God Påske

Mvh. Per M.
Avatar billede Michelle20 Nybegynder
09. april 2010 - 19:22 #6
Nu har jeg virkelig prøvet !!!
Men adobe afviser når jeg prøver, at trykke på hjælp linket ang. indstillinger ??

Jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere, er der en der kan udpensle det i detaljer til mig hvordan jeg gør, for er ved at blive skør !!!!