Avatar billede pagels Nybegynder
27. marts 2010 - 11:03 Der er 2 kommentarer

Macbook pro STARTER IKKE OP

Hey, da jeg igår skulle u installere et program som gjorde mac`en lansom gik den istå og jeg trykkede på sluk knappen.. Nu kan den ikke starte op, den viser en grå skærm med apple logo og i de første minutter viser den en bjælke som om den tænker, også kommer den der mølle under logoet og køre hele tiden....

Jeg har kørt hardware test men der er ikke nogen problemer, men jeg havde jo brugt en cd til at lave den test, og den cd kan jeg heller ikke få ud nn??

PLEASSSSSSSSSSSSS HJÆLP MIG!!! Evt. nogen i viborg som kan kigge på den??
Avatar billede macintosse Nybegynder
27. marts 2010 - 15:34 #1
prøv at holde cmd + s nede under opstart
Avatar billede pagels Nybegynder
27. marts 2010 - 22:52 #2
Jeg har nu ringet til Suporten og de har prøvet og finde problemet over tlf. men den skal til repration, da harddisken formentlig var stået af. Men ellers tak for hjælpen..