Avatar billede asker Nybegynder
25. marts 2010 - 21:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hel swf filen (movie) skal når der trykkes går til url

Hej

Jeg er total newbie i flash men det er dog trods alt lykkes mig at lave en lille film swf

men hvordan sætter jeg en url dvs. at når man trykker på filmen (banner) uanset hvor og hvornår så skal brugeren gå til en url

hvil gerne have hjælp til både i nyt vindue og samme side

nyt vindue http://ww.nneeh.dk

samme vindue er /djdjjd/.jdjdj.php
Avatar billede asker Nybegynder
26. marts 2010 - 09:25 #1
hold da op jeg har brugt lang tid på det kan simpelthen ikke få det til at virke - jeg bruger flash cs4
Avatar billede kristianlist Nybegynder
02. april 2010 - 12:35 #2
Du laver et nyt layer, og i første frame på det layer højreklikker ud og trykker actions (hvis du ikke allerede har actions vinduet åbnet).

I actions indsætter du så den her kode (med din egen URL), og så burde det virke.

stage.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, openURL);

function openURL(event:MouseEvent):void {
    navigateToURL(new URLRequest("indsæt din URL her"), "_blank");
Avatar billede asker Nybegynder
08. januar 2012 - 14:34 #3
lukker