Avatar billede nph12 Nybegynder
25. marts 2010 - 10:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Incremental backup

Hej
Er der nogen som kender et godt backup program som kan køre incremental backup?

Altså jeg laver en fuld backup og så efterfølgende en backup af ændringerne, når jeg kører en backup. Jeg skal ikke miste nogle data som på et tidspunkt har været medtaget i backup´en.
Avatar billede nph12 Nybegynder
25. marts 2010 - 15:36 #1
Ingen som kender et godt backup program???
Avatar billede folk2003 Nybegynder
25. marts 2010 - 15:54 #2
Jeg bruger Norton Ghost 15.0 på en WIN7 maskine. Det er et fremragende program, men det er ikke freeware.
Avatar billede nph12 Nybegynder
25. marts 2010 - 19:49 #3
Jeg skal kun tage backup af mapper og ikke af hele min harddisk.
Avatar billede folk2003 Nybegynder
26. marts 2010 - 08:53 #4
Tjek denne side - der ligger en del gratisprogrammer. Nogen af dem kan mere end andre - så du må gå ind via Google på de enkelte programmers hjemmeside, hvor du kan læse om, hvad programmerne kan.

http://www.fnsupport.dk/gratis.php

God fornøjelse.
Avatar billede nph12 Nybegynder
31. marts 2010 - 13:47 #5
Mange tak for hjælpen. Jeg har endnu ikke fundet det jeg søgte, men søger lige lidt videre på egen hånd.
Avatar billede sten2004 Nybegynder
01. april 2010 - 00:00 #6
Jeg har gode erfaringer med syncback fra http://www.2brightsparks.com/syncback/

Kan hentes fra pcworld.dk
http://www.pcworld.dk/download/65/1330

freeware udgaven er til Xp og tidligere, er selv sprunget over Vista så ved ikke om den virker der.
Avatar billede nph12 Nybegynder
01. april 2010 - 14:41 #7
Mange tak sten2004. Et godt bud på et backup program som kan det jeg efterlyste. Opret et svar, hvis du vil have point.
Avatar billede sten2004 Nybegynder
02. april 2010 - 12:33 #8
Var seå lidt. Svar kommer her.

Hvilket OS bruger du?
Avatar billede nph12 Nybegynder
02. april 2010 - 14:06 #9
Jeg bruger Windows Vista
Avatar billede BlM Nybegynder
28. januar 2011 - 20:40 #10
nph12: Er der nogen som kender et godt backup program som kan køre incremental backup?
Programmet xxcopy kan, og det er gratis at anvende.
Om det er godt? Brugerfladen ligger i DOS, så der kan laves en batchfil som kan aktiveres med et enkelt klik.
Avatar billede karlar Nybegynder
29. marts 2011 - 12:57 #11
Dansave Backup er godt :-)

www.filebackup.dk