Avatar billede -zonic- Nybegynder
24. marts 2010 - 00:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

indeksering af menu på google?

Hej,

jeg skal i gang med noget SEO på en hjemmeside, hvortil jeg har et spørgsmål..

når jeg søger på f.eks. ekstrabladet på google, http://www.google.dk/search?hl=da&safe=off&client=safari&rls=en&q=eb&meta=&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=

kommer deres site self. frem som det øverste... udover beskrivelsen af deres site ser man også deres "menuer" nednunder... dette ser man tit også på mindre kendte sider, men jeg kan ikke rigtigt finde noget om hvorledes man vha. SEO kan sørge for at google indekserer ens "kategorier" på hjemmesiden...

er der nogen der kan forklare hvordan jeg kan tage højde for det?
Avatar billede mikaelch Novice
24. marts 2010 - 00:19 #1
fordi de har links til siden
fordi det passer med det du søger du søger ekstrabladet
jeg har det også til min egen hjemmeside

godt fif arbejde desuden på også få det også på andre søgeord ved at øge links til undersider og få flere links til forsiden med dine søgeord linke der linker til din side

inter links strukturen og links til undersider kan hjælpe du viser google hvilken du ønsker som site under links
Avatar billede -zonic- Nybegynder
30. marts 2010 - 14:26 #2
kan du uddybe lidt hvad det er du mener? hvad nu hvis jeg har en multilevel menu (dog kun css) og gerne vil have indexeret første niveau på google under min side?
Avatar billede mikaelch Novice
30. marts 2010 - 19:46 #3
Du kan overhovedet ikke selv bestemme hvad der vises sådan

Du kan dog prøve at få google til at vise site links

Med et godt antal links til disse undersider kan  du prøve at vise den vejen

En af Danmarks bedste SEO eksperter har forklaret det bedre på denne side her http://www.thomas-rosenstand.dk/google-sitelinks
Avatar billede mikaelch Novice
22. april 2010 - 00:12 #4
links og atter links der linker til de under links du gerne vil vise på google hårdt med kan lykkes
Avatar billede -zonic- Nybegynder
26. maj 2010 - 15:17 #5
tak for hjælpen :)