Avatar billede lennart Nybegynder
22. marts 2010 - 17:21 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Program til at splitte video filer automatisk

Nogen det kender et program der automatisk kan splitte en video ned til scene efter scene ligesom vindows movie maker kan?
Har prøvet en del forskellige men der skal man gøre det manuelt!
22. marts 2010 - 17:30 #1
Skal den selv (automatisk) 'klippe' ud hver gang der er kamera/scene skift ? Eller hyr ?

Hvad skal det bruges til ?

---

PS: Hvis du pænt følger op på dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/lennart (Dem der ikke er grønne), så kan det være at 'folk' pænt hjælper dig en anden gang...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede lennart Nybegynder
22. marts 2010 - 17:53 #2
ja til den skal selv klippe hver gang der er kamera skift
hyr=?
det skal bruges til at lave mine egne film

ja skal nok lige kigge på spørgsmålene er ikke så tit på herinde mere :)
Avatar billede lennart Nybegynder
22. marts 2010 - 17:54 #3
om den må gerne være meget bedre en windows movie maker den er nemlig meget ustabil og kan ikke klippe særligt mange video formater
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. marts 2010 - 21:00 #4
Cyberlink Powerdirector virker fint for mig.
Du indlæser din råfilm, beder CPD om at deteckte sener, og du får præcenteret alt i stumper/enkeltdele.
/ptj_11
Avatar billede Jensen DK Novice
23. marts 2010 - 07:40 #5
17 uafsluttede spørgsmål, der burdes ikke ydes nogen hjælp til en der er så ligeglad med andre.
Avatar billede lennart Nybegynder
23. marts 2010 - 15:31 #6
som jeg har skrevet andet sted.

for øvrig hvad skete der med at spørgsmål blev lukket automatisk?gik man væk fra det igen ?

og sorry men ved ikke hvor lang tid det er tilladt/god tone at vente med at lukke spørgsmål som man ikke synes man har fået ordenligt svar på?

og har lukket over 400+ spørgsmål(så vidt jeg kan se) så helt ligeglad er jeg ikke..
23. marts 2010 - 20:48 #7
(PS: Du vil få flere seriøse indlæg, hvis du også er seriøs og pænt vender tilbage til dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/lennart
http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2 )
Avatar billede lennart Nybegynder
23. marts 2010 - 23:03 #8
jeg er også igang med at lukke dem..

men igen mange af de spørgsmål jeg har holdt åbne er pga jeg ikke synes at have fået et ordentligt svar

men jeg synes godt nok der går regel rytter iden..
Avatar billede lennart Nybegynder
28. marts 2010 - 13:46 #9
til ptj_11
gemme den scenerne som mindre klip eller skal man "gensplitte" videoen igen når man starter et nyt projekt? dvs ligesom windows movie maker!
tænkte mere på et program som kunne gøre det automatisk ala batch dvs tage en mappe f.eks og så splitte den scenerne op af sig selv og lægger dem i en mappe?

håber mine spørgsmål giver mening. Det kan være lidt svært at forklare når man ikke lige har arbejdet så meget med video software.
Avatar billede ptj_11 Forsker
28. marts 2010 - 20:06 #10
Nu kender jeg ikke Windows Movie Maker, så jeg kan ikke drage paraller eller beskrive forskellene, men jeg mener ikke, at power director kan automatiseres.
Dit spørgsmål angående "gensplitning" forstår jeg ikke lige, medmindre det er fordi, at du arbejder med din video af flere omgange.
Jeg har aldrig prøvet at afbryde processen, for senere at arbejde videre, så det kan jeg ikke svare dig på lige nu, men jeg skal gerne lave et forsøg. Jeg vender tilbage, når jeg har prøvet.
/ptj_11
Avatar billede lennart Nybegynder
28. marts 2010 - 22:04 #11
tusind tak..
Avatar billede lennart Nybegynder
26. april 2010 - 19:30 #12
nå troede du ville vende tilbage men smid da lige et svar..
26. april 2010 - 22:12 #13
(Hvem af os?)
Avatar billede lennart Nybegynder
27. april 2010 - 12:27 #14
ptj_11 troede bare han ville vende tilbage..

Cyberlink Powerdirector er godt og i hvert fald mere stabildt en windows movie maker
Avatar billede ptj_11 Forsker
28. april 2010 - 20:45 #15
Hej Lennart.
Mange gange sorry. Jeg har væretlidt ophængt her på det sidste.
Jeg skal nok lave et forsøg her i weekenden.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. maj 2010 - 15:17 #16
Hej Lennart.
Nu er forsøget gjort.
Powerdirector kan sagtens klare problemet.
Du gemmer alle dine råfilm i samme mappe. Denne mappe importerer du i Powerdirector, detecter alle scener, hvorefter du trækker dine klip ned i videosporet, hvorefter du går et skridt tilbage, gentager processen med den næste råfilm.
Disse skridt gentager du i det uendelige, lige til du har din færdige film.
Ønsker du at holde pause, så gemmer du bare dit projekt, og genåbner projektet, når du vil.
God arbejdslyst.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. maj 2010 - 20:44 #17
Nå.. Lennart.
Jeg troede, at du var interesseret i et svar på, om det fungerede eller ej!!!
/ptj_11
Avatar billede lennart Nybegynder
26. september 2010 - 22:57 #18
læg venligst et svar så :)
Avatar billede ptj_11 Forsker
26. september 2010 - 23:03 #19
Virker det så nu?