Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
20. marts 2010 - 22:50 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Kan ikke kopiere filen win32k.sys

Nu er jeg i gang med at installere Windows XP med min SP3 cd-rom, men så kommer der en meddelelse om, at Installationsprogrammet ikke kan kopiere filen win32k.sys Hvad kan jeg gøre ved dette?
20. marts 2010 - 22:55 #1
... har du valgt FULD formatering af HD ?

---

Er det en 'hjemmelavet' XP SP3 CD ?
Har lige det eksemplar virket før ?
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
20. marts 2010 - 23:13 #2
Nej jeg har ikke valgt FULD formatering af HD. Da jeg måde bruger MS Windows Server 2008 R2 som en workstation og ubuntu 9.1 64bit.

Inde i xp home`s partitions program gar en c partition på 40 GB en F partition på 50 GB til 2008. Jeg har også en Ubuntu partition på 77GB og en swap partition til ubuntu på 3GB. Ud af en HD på 400GB

---
Nej der er ikke en 'hjemmelavet' XP SP3 CD.
Hvad mener du med : Har lige det eksemplar virket før ?
21. marts 2010 - 09:48 #3
... Rettelse: Har den XP CD virket før ? Evt. på en anden PC ?
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
21. marts 2010 - 10:26 #4
Ja den har virket før, sidste gang jeg installeret xp. Men jeg måtte købe en ny cd i juli sidste år da den anden ikke virkede mere, selvom jeg kunne have prøvede om Microsoft ville give mig en ny.
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
21. marts 2010 - 12:21 #5
Jeg forsøgte igen denne gang kan installationsprogrammetikke kan kopiere filen ncobjapi.dll

Text :

hvis du installerer fra en cd , skal du kontrollere, at den korrekte windows XP-cd er indsat i cd-rom-drevet.
21. marts 2010 - 16:39 #6
Hmmm...

... jeg har lige haft en XP spilledåse i fingrene med ca. samme problem. Skiftede RAM klodsen = alt OK...
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
26. marts 2010 - 10:11 #7
Jeg lige installeret xp med den cd på min dell pc, uden nogen problemer.

Måske skulle jeg prøve installer xp med den cd på min nye pc.
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
26. marts 2010 - 10:16 #8
Da jeg geninstalleret ubuntu for nogle dage siden havde jeg igen problemer med RAMEN desuden er ramen lige blivet skiftet.
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
19. april 2010 - 04:54 #9
Jeg stadig ikke fådet løst mit problem.
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
25. april 2010 - 07:42 #10
Ja jeg prøvede at installer XP med denne cd på min dell pc uden nogle problemer?
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
29. april 2010 - 18:19 #11
Jeg tested ramen i 18-19 timer med det kendte ram testings program. Der var ikke nogen fejl.

Jeg lavet en FULD formatering af HD,og mærkeligt nok kunne jeg godt installer windows 2008 server 32bit Enterprise version?

Jeg har nu lade en it expert kigge på pc`en og teste al hardwaren.
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
15. juli 2010 - 12:41 #12
Min ven løste problemet i forbinelse med jeg også  opgraderet til windows 7.
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
15. juli 2010 - 12:41 #13
Min ven løste problemet i forbinelse med jeg også  opgraderet til windows 7.