Avatar billede HP-cp Nybegynder
19. marts 2010 - 06:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Malwarebytes´Anti-Malware eller/og Super Anti Spyware

Malwarebytes´Anti-Malware Gratis version eller SuperAnti Spyware gratis, ja hvad er bedst? Kan man evt. bruge begge programmer samtidig, uden at de kommer i konflikt med hinanden?
19. marts 2010 - 06:46 #1
Velkommen til E. ...

Kan godt bruges samtidig...

Vi snakker vel om FREE versionen hvor du selv skal starte programmet ?
Avatar billede HP-cp Nybegynder
19. marts 2010 - 07:25 #2
Tak. Jo, det er de gratis udgaver. Før brugte jeg altid SAS, men nu MBAM. Var lidt i tvivl om begge to var "over-kill" eller de måske ligefrem "bekæmpede" hinanden.
Avatar billede Jensen DK Novice
19. marts 2010 - 08:03 #3
Du kan godt have begge programmer samtidig, men kun skanne med et af gangen, SAS starter op samtidig med komputeren og kører i baggrunden, hvor Malware skal startes manuelt.
Avatar billede HP-cp Nybegynder
19. marts 2010 - 09:13 #4
Inden jeg uddeler points, så kunne det være interessant at vide, om I selv bruger disse programmer. Enten enkeltvis eller begge to.
Avatar billede Jensen DK Novice
19. marts 2010 - 13:27 #5
Jeg bruger begge to, har bare været inde i opstart og deaktiveret SAS da jeg syntes at det brugte så mange resurser så opstarten af XP blev for lang, skanner en gang om ugen med dem begge.